Forsendelse og levering
Frakt
Frakt fra kr 200,- og oppover. Vi sender våre varer med Bring og viderefakturerer deres rater uten påslag. Eksakt fraktkostnad beregnes etter sending.
Ekspress levering
Vi kan levere ekspress med DHL eller Post over natt om ønskelig. Kostnader viderefaktureres kunde.
Lagervare
Vi oppbevarer ulike varegrupper på forskjellige lager. Dersom din ordre består av varer fra forskjellige lagerlokasjoner, kan du få levert din bestilling i flere forsendelser. Si ifra hvis du vil ha alt på samlet leveranse for å unngå ekstra frakt.
Transportskader
Eventuelle skader på vare som har oppstått under frakt rapporteres med en gang etter mottak / samme dag til transportør. Bilde av skaden må også tas. Noter dette på fraktbrevet før det signeres under, slik at transportør har et notat på dette.
Reklamasjoner
Varene skal kontrolleres omgående ved ankomst. Eventuell reklamasjon må gjøres umiddelbart etter at varene er mottatt, senest 8 dager etter varenes ankomst. Vi godtar i prinsippet ikke reklamasjon etter denne fristen. Vi hefter ikke for driftstap/indirekte tap som skyldes mangelfull eller forsinket levering. Defekte produkter skal på forlangende returneres til oss, for vår kostnad. Vi dekker også returkostnad hvis feil ved leveransen kan tilskrives oss, eller feil skyldes forhold i produksjonen av produktet.
Retur må avtales ved henvendelse til post@display.no. Frakter krediteres ikke, kun varer der det er avtalt og godkjent retur. Ingen retur på feilbestilte spesialtilpassede produkter. Vi selger kun til bedrifter og har ikke de returordninger som angrefristloven krever for slutt-forbruker. Bestiller må selv arrangere og holde kostnad for returfrakt.